...::Techno Land TR'ye Hoşgeldiniz::...

Teknoloji ve Bilişim Hayranlarının Sitesine Hoş Geldiniz.Teknolojinin Geliştiği Bu Çağda Tekno Gençliği Geliştirmek İçin Elele

Amacımız:

Teknolojinin Getirdiği Yenilikleri Sunmak ve Gençlere Eğlenceli Bir Mekan Oluşturmak

Sizden Tek İsteğimiz Bizi Yer İmlerinize Eklemeniz

Lütfen Yorum Yazmayı Unutmayın!!


http://pic1.resimupload.com/r10/resim_602081850.gif

Teknoloji Artık Sınıflarda

Gönderen Utkuhan Gül 20 Ekim 2009 Salı

Yakınca İlköğretim Okulu’nda öyle bir sınıf var ki aklınıza gelebilecek her şey teknolojik. Sınıfa parmak izi okuyan bir kapıdan giriliyor


Teknoloji artık sınıflarda… Yakınca İlköğretim Okulu’nda öyle bir sınıf var ki aklınıza gelebilecek her şey teknolojik. Sınıfa parmak izi okuyan bir kapıdan giriliyor. Sıralar ortapedik, kara tahta yerinde de akıllı tahta var…
Yakınca İlköğretim Okulu’nda kurulan bu sistem Malatya’da bir ilk...
Uzman Öğretmen Taner Akıncı, sistemi en iyi şekilde kullanarak öğrencilerin eğitim ve öğretim kalitesini artırmayı hedeflediklerini söyledi.
Sınıfın 47 günlük bir sürede bitirdiğini söyleyen uzman öğretmen Akıncı,
“Çocuklarımıza da en üst seviyede eğitim ve öğretim olanaklarını sağlamak hedefiyle yola çıktıklarını söyledi.
Bir ilk olan bu akıllı sınıfın açılışını Vali Ulvi Saran, Milli Eğitim Müdürü Mehmet Bulut ile birlikte yaptı. Sınıfta inceleme sırasında zaman zaman gülüşmelere neden olan aksaklıklarda yaşandı.

0 yorum

Yorum Gönder

Emeğe Saygı İçin Yorumlarını Bekliyoruz!!!

Bookmark and Share